چه زماني ظرفيت هارد ديسك دوربين مدار بسته پر ميشود و كار بر ها نياز به چند روز ضبط تصاوير دوربين مدار بسته دارند؟

۲۲ بازديد

چه زماني ظرفيت هارد ديسك دوربين مدار بسته پر ميشود و كار بر ها نياز به چند روز ضبط تصاوير دوربين مدار بسته دارند؟

تصوير دوربين ها در سامانه مدار بسته معمولا روي هارد ديسك ذخيره مي شود .هارد ديسك درون دستگاه DVR ( در سيستم HD ) و يا دستگاه NVR ( در سيستم  تحت شبكه ) نصب مي شود و در ظرفيت هاي مختلفي توليد شده و قابل تهيه هستند . با توجه به مدل هر دستگاه ضبط   هايك ويژن   ، امكان نصب يك يا چند هارد در آن وجود دارد .بديهي است كه هر چه ظرفيت هارد ديسك نصب شدن در NVR يا DVR هايك ويژن بالاتر باشد ، دستگاه امكان ضبط تصاوير دوربين مداربسته براي مدت روز هاي بيشتري را خواهد داشت .
از سوي ديگر ، دستگاه هاي NVR يا DVR هايك ويژن ، بسته به مدل توان نصب هارد با ظرفيت بيشينه مشخصي را دارند ( به عنوان مثال دستگاه DS-7716NI-K4 ، امكان نصب چهار دستگاه هارد داخلي با ظرفيت حداكثر 6 ترا بايت را دارد )
اين مهم باعث مي شود تا هر دستگاه با توجه به تعداد و كيفيت دوربين هايي كه روي آن قرار مي گيرد ، امكان ضبط تصوير براي روز هاي مختلف را داشته باشد . سوال مهم در اين حالت اين است كه كاربري هاي مختلف ، بطور متوسط نياز به چند روز ضبط تصاوير دوربين مدار بسته دارند كه در ادامه برخي از مهمترين آنها را مشاهده مي كنيد .

بيشتر بخوانيد:         پكيج دوربين مداربسته

  چه زماني ظرفيت هارد ديسك دوربين مدار بسته پر ميشود و كار بر ها نياز به چند روز ضبط تصاوير دوربين مدار بسته دارند؟

پروژه هاي مسكوني ؛ بطور متوسط بين 2 هفته تايك ماه

پروژه هاي تجاري ( فروشگاه ، شركت  و … ) ؛ ميانگين يك ماه تا يك ماه و نيم.  شهرنت

پروژه هاي خدماتي ( پمپ بنزين ، رستوران و … ) ؛ متوسط بين يك ماه و نيم تا سه ماه

پروژه هاي صنعتي ( كارخانه هاي  مختلف ) ؛ متوسط بين يك تا دو ماه

 

 

پردانلودترين برنامه هاي سال 2021 معرفي شدند؛ تلگرام و تيك تاك در صدر

۱۹ بازديد

پردانلودترين برنامه هاي سال 2021 معرفي شدند؛ تلگرام و تيك تاك در صدر

اخبار اپليكيشن‌ها

 

بر اساس گزارشي كه SensorTower از آمار دانلود برنامه‌ها و بازي‌هاي موبايلي ارائه كرده، تلگرام پردانلودترين اپليكيشن غيربازي در سال 2021 بوده است. براساس اين گزارش، پيام رسان تلگرام در ماه ژانويه بيش از 63 ميليون بار نصب شده كه 3.8 برابر بيشتر از مدت مشابه سال گذشته است. رشد تلگرام بيش از همه به كشورهاي هند و اندونزي مربوط مي‌شود؛ جايي كه تقريباً 24 درصد از نصب‌هاي جديد متعلق به هند و 10 درصد نيز متعلق به اندونزي است. با ديجي رو همراه باشيد.

رشد تلگرام به لطف بروزرساني جنجالي واتساپ

پس از تلگرام، يك پيام رسان ديگر به نام تيك تاك با 62 ميليون نصب در مكان دوم قرار گرفته است. 17 درصد از نصب‌هاي جديد اين برنامه توسط كاربران چيني بوده، در حالي كه 10 درصد از دانلودها نيز از ايالات متحده انجام شده است. شايان ذكر است تيك تاك در حالي موفق به ثبت 62 ميليون دانلود شده كه همچنان در يكي از بزرگ‌ترين بازارهاي جهان يعني هند ممنوع است.

بيشتر بخوانيد: خريد دوربين مدار بسته    قيمت دوربين مدار بسته

در جايگاه سوم از ليست پردانلودترين برنامه‌هاي غيربازي، باز هم يك پيام رسان و اين بار سيگنال قرار گرفته است. همان‌طور كه احتمالاً در جريان هستيد، رشد چشمگير تعداد دانلودهاي تلگرام و سيگنال بيش از هر چيز به بروزرساني قوانين حريم خصوصي واتساپ و مهاجرات كاربران اين پلتفرم مربوط مي‌شود.

پس از اين برنامه‌ها، اپ‌هاي متعلق به فيسبوك يعني پيام رسان فيسبوك و واتساپ به ترتيب چهارم و پنجم هستند. جالب اينجاست كه يك برنامه شبيه تيك تاك با نام MX TakaTak موفق شده رتبه چهارم را در فروشگاه گوگل پلي از آن خود كند. در ادامه مي‌توانيد ليست كامل برنامه‌هاي پردانلود ماركت‌هاي مختلف را مشاهده كنيد:

بنا به دلايلي كه ذكر كرديم، رشد تلگرام و سيگنال طي ماه گذشته اصلاً تعجب آور نيست. با اين اوصاف، جالب خواهد بود كه ببينيم آيا سرعت رشد اين پيام رسان‌ها در ماه‌هاي آينده نيز حفظ خواهد شد يا خير. نظر شما چيست؟ آيا مهاجرت كاربران به اين دو پيام رسان همچنان ادامه خواهد داشت يا واتساپ مي‌تواند كاربرانش را به ماندن در پلتفرم خود مجاب كند؟ نظرات خود را از طريق بخش كامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن  نصب دوربين مداربسته