تعمیر موتورخانه

۱۸ بازديد

تعمیر موتورخانه

در بسیاری از ساختمان ها به منظور تهویه مطبوع و فراهم کردن گرمایش بخش های مختلف ساختمان از موتورخانه استفاده می شود. بنابراین موتورخانه یک سیستم مهم در ساختمان بشمار می رود که در صورت خرابی باید به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

موتورخانه ها معمولا در بسیاری از ساعات شبانه روز در حال کار کردن و فعالیت می باشند در نتیجه در مدت زمان نسبتا کوتاهی قطعات آنها دچار فرسایش می شوند و نیازمند تعمیر و یا تعویض می باشند. به منظور جلوگیری از خرابی موتورخانه باید سرویس های دوره ای را به صورت منظم انجام دهید تا اگر مشکلی در موتورخانه ایجاد شده است آن را تعمیر کرده و از ایجاد مشکل برای سایر قسمت های موتورخانه جلوگیری کنید.

خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار

از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض منبع دوجداره موتورخانه
  • عایق کاری موتورخانه
  • سرویس های دوره ای موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض لوله کشی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض دیگ موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض شیر شوفاژ
  • تعمیر و یا تعویض مشعل موتورخانه
  • برطرف کردن مشکلات جزئی و یا کلی موتورخانه

تمامی خدمات فوق توسط تکنسین های متخصص تاسیسات نوبهار انجام می شود. مجموعه بزرگ تاسیسات نوبهار آماده خدمت رسانی در زمینه تاسیسات ساختمانی همچون تعمیرات و یا نصب موتورخانه و مواردی از این قبیل می باشد.

تعویض کلکتور موتورخانه

یکی از مهمترین بخش های موتورخانه، کلکتور موتورخانه می باشد که در واقع به عنوان شاهراه جمع آوری و توزیع آب گرم شناخته می شود. در مواردی که شوفاژ به درستی کار نمی کند معمولا کلکتور موتورخانه فرسوده و یا خراب شده است و نیاز به تعویض دارد.

زمانی که با نشت آب از سمت شیرآلات کلکتور روبه رو می شوید اگر به موقع اقدام به برطرف کردن مشکل نکنید، چکه کردن آب بر روی لوله ها باعث زنگ زدن آنها می شود و در چنین مواقعی باید کلکتور موتورخانه تعویض گردد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که میزان زنگ زدگی لوله ها باید بررسی شود زیرا در برخی مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها کم است و نیازی به تعویض کلکتور نیست. با این حال در بسیاری از مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها بسیار زیاد است و معمولا به داخل لوله ها نفوذ کرده و همین موضوع باعث پوسیدگی کلکتور شده است که در چنین مواقعی کلکتور باید عوض شود.

تعویض کلکتور باید توسط یک تکنسین ماهر و کارآزموده انجام شود زیرا نصب این قطعه از موتورخانه اگر به درستی انجام نشود، عملکرد سایر قطعات موتورخانه را نیز با اختلال مواجه می کند. به این منظور می توانید خدمات مربوط به موتورخانه همچون تعویض کلکتور موتورخانه را به تاسیسات نوبهار بسپارید تا خیالتان از بابت تعویض و نصب صحیح و اصولی کلکتور راحت باشد.

نکات مهم در تعویض کلکتور موتورخانه

همانطور که در قسمت فوق اشاره کرده ایم، نصب کلکتور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور رعایت نکات زیر در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه الزامی می باشد.

  • محل نصب کلکتور در پشت مخزن بخار موتورخانه است.
  • در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه به کیفیت و استاندارد بودن لوله و اتصالات دقت کنید.
  • از قرار دادن کلکتور در مکان های مرطوب خودداری کنید.
  • کلکتور موتورخانه باید در ارتفاعی مناسب نصب شود.

تعویض دیگ موتورخانه

دیگ موتورخانه یک مخزن بزرگ و پر فشاری است که از آن برای گرم کردن آب استفاده می شود. دیگ های موتورخانه یکی از بزرگترین و اصلی ترین تجهیزات موتورخانه می باشند که در دو نوع فولادی و چدنی تولید می شوند.

دیگ موتورخانه در برخی موارد سوراخ می شود و نیاز به تعویض دارد. دیگ موتورخانه در داخل یک سیکل قرار دارد، آب وارد سیکل می شود و توسط مشعل موتورخانه گرم می شود و سپس از دیگ خارج می شود و به وسیله لوله ها به بخش های مختلف ساختمان هدایت می گردد. دیگ ها پس از چندین سال استفاده پوسیده و خراب می شوند.

تعویض دیگ موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار انجام می شود. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که در صورتی که موتورخانه ساختمان شما عملکرد صحیح خود را از دست داد با مشاوران تاسیسات نوبهار به صورت رایگان تماس بگیرید تا بتوانید مشکل اصلی موتورخانه را پیدا کنید و اگر مشکل از سمت دیگ موتورخانه می باشد از تکنسین های تاسیسات نوبهار برای تعویض دیگ موتورخانه کمک بگیرید.

 

در هنگام خرید لباس به چه نکاتی دقت کنیم؟

۲۱ بازديد

در هنگام خرید لباس به چه نکاتی دقت کنیم؟

به نقل از وبسایت ایمنی ها، در مقاله ای تحت عنوان نکات قبل از خرید لباس کار، نسبت به بررسی نکاتی که خریداران به هنگام انتخاب و خرید لباس های صنعتی و کار باید رعایت کنند، پرداخته شده است. لباس‌ ها مجموعه پوشاکی هستند که هر کدام از آنها را برای مقصود خاصی خریداری می‌ کنیم. مثلاً خرید یک کت و شلوار و یا لباس اسپرت که نمی‌ توان آنها را به‌ جز مراسم رسمی و خودمانی در جای دیگری استفاده کرد و خاص یک موقعیت است.در محیط‌ های کاری نیز شرایط به‌ همین منوال است، یعنی شما نمی‌ توانید لباس کار را که مخصوص محیط کارتان است در مکان دیگر بپوشید.
لباس کار، لباسی است که علاوه‌ بر مراقبت از بدنتان، نوع حرفه و کاری که به آن مشغول هستید را نیز به نمایش خواهد گذاشت.
هدف از طراحی لباس‌ کار محافظت از کارکنان با در نظر داشتن چالش‌ ها و خطرات احتمالی در کمین آنها است، در نتیجه با توجه به حرفه‌ ای خاص لباس‌ های کار متنوع موجود می‌ باشد.

https://imeniha.com/product-category/personal-protection/working-clothes/

در هنگام خرید لباس کار نکات زیر را مد نظر قرار دهید:


?- توجه به جنس پارچه ی به‌ کار رفته : شغلی که شما دارید تعیین کننده ی نوع جنس پارچه ی لباس کار است که در تهیه و تولید آن باید حس راحتی و ایمنی در نظر گرفته شود.
جنس پارچه باید به‌ گونه‌ ای باشد که در اثر شستشوی مداوم خود را از دست ندهد و از لحاظ ظاهری نیز مثل روز اول باشد.
برخی از محیط‌ های کاری مستقیماً در معرض گرما و حرارت هستند، به همین سبب لباس کاری که انتخاب می‌ کنند، باید از الیاف طبیعی در ساخت آن استفاده‌ شده باشد تا بدن داغ نشود و توان نفس‌کشیدن داشته باشد.
الیاف طبیعی به‌ خوبی جریان هوا را از میان لباس و بدن عبور می‌ دهند. علاوه‌ بر آن برای چنین محیط‌ هایی لباس باید ضد اشتعال و نسوز باشد تا گرما موجب از بین رفتنش نگردد.


?- رنگ لباس همراه با شب نما : اکثر لباس‌ های کار در رنگ‌ های تیره مثل مشکی و سرمه‌ ای تولید می‌ شوند و در طراحی آن از نوار های شب نما استفاده‌ شده است تا در هنگام تاریکی شب شخص قابل‌ رؤیت باشد.
برای شغل‌ هایی که شیفت شب هستند معمولاً رنگ لباس کار نارنجی یا سبز شب نما است که شناسایی فرد امکان‌ پذیر باشد. مثل آتش‌ نشان‌ ها، پاکبان‌ ها و غیره.


?- سایز لباس مناسب باشد : لباس کاری که بیش‌ از حد آزاد و گشاد باشد علاوه‌ بر بدقواره بودن در تن نمی‌ تواند به‌ درستی از بدن مراقبت کند، چون به‌ طور دقیق بر روی اعضای مختلف بدن نمی‌ نشیند.
اما در مورد لباس کاری که تنگ و چسبان باشد نیز باید گفت که عملاً فعالیت و حرکات فرد را مختل کرده و پس‌ از مدتی نسبت‌ به لباس احساس کلافگی و خستگی دارد.

ویژگی های اصلی لباس های کار

تمامی افرادی که در کارگاه‌ های صنعتی مشغول به کار هستند باید از لباس کاری که با شغل شان تناسب دارد استفاده کنند، زیرا که پوشش لباس کار برای حفظ ایمنی فرد در قبال هر خطر و اتفاق غیرمنتظره‌ ای است.
ویژگی های لباس کار عبارت هستند از:
?- مرحله ی دوخت لباس کار بسیار مهم است که محکم باشد و همه ی درز های لباس دو مرتبه چرخ شده باشند.
?- لباس کار، مخصوص کار است، پس نباید وسایل غیر ضروری مثل کلید، ساعت و غیره به آن آویزان یا وصل باشد.
این کار مانع انجام درست کار می‌ شود و ممکن است در حین کار به‌ جایی گیر کنند.
?- برخی از محیط‌ های کاری بدین صورت است که باید از لباس آستین کوتاه استفاده شود، در غیر این صورت به هیچ عنوان نباید آستین لباس را تا زد و یا بالا داد.
?-معمولاً لباس کارها دارای جیب و لبه‌ دار است. اما هنگامی‌ که شما در محیطی قرار خواهید گرفت که گرد و غبار، خاک و آلاینده‌ های مختلف در آن وجود دارد بهتر است لباس دارای جیب و لبه نباشد.
?- در مکان‌ هایی که ماشین‌ آلات موجود است نباید از لباس کاری استفاده کرد که بخش‌ هایی از آن باز باشد و نیز پارگی داشته باشد.
?- لباس کاری مطلوب است که به‌ صورت لباس کار یکسره باشد و تمام دکمه‌ های تعبیه‌شده بر روی آن به شکل باز نباشد.
?- لباس کار باید متناسب با اندام شما باشد، در واقع تنگ و گشاد نباشد.
?- اگر به دلیل شرایط کاری مجبور به تا زدن همیشگی آستین‌ های لباس کار هستید بهتر است لباس کار آستین کوتاه را انتخاب کنید.

در پایان امیدوارم موارد و نکات ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در صورت قصد خرید انواع لباس کار نیز می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی imeniha.com و مشاهده ی تمامی مدل ها نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام نمایید.

اگر و اما های طراحی دکوراسیون اتاق خواب

۱۶ بازديد

اگر و اما های طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی کلاسیک می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی داخلی خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

انتخاب سرویس خواب مناسب

در یک مطلب از مجله آنلاین چرخونکی بیان شده بود یکی از المان های اساسی در تزیین و طراحی دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب سرویس خواب می باشد. استفاده از تخت خوابی که اندازه مناسبی داشته باشد و در هنگام استفاده راحت باشد، از نکات مهم در انتخاب تخت خواب می باشد.

بهتر است از تخت خوابی که بسیار کوتاه است خودداری نمایید، چرا که استفاده از تخت خوابی که ارتفاع بیش تری دارد، باعث می شود فضای اتاق فاخر نشان داده شود. هم چنین در صورت استفاده از تختی با این ویژگی می توانید از فضای زیر تخت برای نگهداری و قرار دادن وسایل نیز استفاده نمایید.

استفاده از تخت خوابی که نسبت به اندازه اتاق خواب اندازه بزرگی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد در اتاق خواب شود. بنابراین استفاده از تخت خواب مناسب نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید . تا بهترین سرویس خواب را متناسب با بودجه و سلیقه خودتان تهیه کنید.

کاغذ دیواری

اتاق خواب خانه شما به عنوان یکی از خصوصی ترین فضا ها دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید در دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان آن دقت و توجه لازم را به کار برد. به گونه ای که شما به عنوان کاربر اتاق خواب در انتخاب رنگ و اجزای آن باید بر اساس نیازتان تصمیم بگیرید.

فضای خواب شما مکانی برای کسب آرامش و استراحت است.  به همین دلیل توجه به برخی نکات در خرید کاغذ دیواری و انتخاب آن برای اتاق خواب ضروری است.

رنگ مناسب

رنگ مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب باید رنگ های تند و درخشان نباشد.  زیرا این نوع رنگ ها برای فضای استراحت و خواب ایجاد مزاحمت می کنند. اما باز هم روحیه افراد در این امر بسیار مهم است و شاید اصلا چنین رنگ هایی در خوابشان تاثیر گذار نباشد.

به کارگیری رنگ های گرم:

رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، طلایی، آجری موجب خلق فضایی گرم و صمیمی می شوند.هم چنین ترکیب رنگ های سرد و گرم مانند سبز و زرد هم می تواند برای اتاق خواب شما گزینه مناسبی باشد.  سن افراد نیز در انتخاب رنگ کاغذ دیواری برای اتاق خواب بسیار مهم و دارای اهمیت است.

سقف کاذب

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد زیرا استفاده از یک سقف خوب و مناسب می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روح و روان افراد بگذارد. طرح ها و سبک‌های بسیار مختلفی برای طراحی کردن سقف کاذب در اتاق خواب وجود دارد که با استفاده از این طرح‌های می‌توانید یک اتاق خواب خاص و دلنشین را برای خود فراهم نمایید.

بیشتر بخوانید : مطالب حقوقی به روز

سقف‌های کاذب از قابلیت‌های بسیار زیادی در اتاق خواب برخوردار می‌باشند که اصلی ترین آن، عایق بودن در مقابل سر و صدا است. با استفاده از طراحی‌های جدید و مدل‌های مختلف سقف کاذب می‌توانید، انواع سبک‌های مورد نظر خود را در اتاق خوابتان پیاده سازی نمایید. برای انجام این کار کافی است تا اطلاعات کافی در مورد انواع سقف‌های کاذب و ویژگی آن‌ها به دست بیاورید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید.

سقف کاذب چوبی برای اتاق خواب

با استفاده از سقف کاذب چوبی برای اتاق خواب می‌توانید فضای دلنشین و دوستانه‌ای را در اتاق خوابتان ایجاد نمایید، باید توجه داشته باشید اجرای سقف کاذب چوبی در اتاق خواب در انواع رنگ‌ها امکان پذیر می‌باشد و انتخاب رنگی شما را محدود نمی‌سازد.

اجرای چوب در سقف کاذب اتاق خواب می‌تواند به صورت شیبدار انجام شود و فضای نوستالژی و خاصی را در اتاق خواب شما فراهم سازد. سقف کاذب چوبی یک عایق خوب و مناسب در برابر صدا می‌باشد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، استفاده از این سقف در بهینه سازی مصرف انرژی نقش بسزایی دارد.

سقف کاذب کناف اتاق خواب

یکی از زیبا ترین سقف‌هایی که در حال حاضر برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده می‌کنند، سقف کاذب کناف است که در کنار مبلمان کلاسیک در این چند سال اخیر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

با استفاده از این سقف کاذب گچی می‌توان طرح‌های زیبا و مدرن را در اتاق خواب خود پیاده سازی کرد و نورپردازی بسیار زیبایی را در این سقف کاذب کناف ایفا کرد.

یکی از مزایای بسیار خوب این سقف کاذب اتاق خواب که بسیاری از افراد را به خود جذب نموده است، ضد زلزله بودن و سبک بودن این سقف است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب باشد.

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/3-factors-youre-maybe-not-creating-business-profits-and-just-how-to-avoid-them?page=87

https://www.tripadvisor.com/Profile/charkhoc

https://www.4shared.com/u/vR_spUun/tohin15096.html

https://disqus.com/by/charkho8002/about /

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://worldcosplay.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002