اولین عکس مهاجم عیسی آل‌کثیر با پیراهن سپاهان

۱۳ بازديد

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

اولین عکس مهاجم عیسی آل‌کثیر با پیراهن سپاهان

مقایسه سرور dell و hp

۱۲ بازديد

مقایسه سرور dell و hp

اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستید و می‌خواهید سرور مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید ، ما در این مقاله قصد داریم دو برند سرور معتبر را با هم مقایسه کنیم و شما را در انتخاب سرور مناسب کمک کنیم . با ما همراه باشید.

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ پشتیبانی

به روزرسانی و نیز دانلود فریمورک ها در سرورهای برند دل به صورت رایگان بوده و کاربران نیازی به خرید پشتیبانی ندارند و معمولا ، اکثر به روزرسانی‌هایی که با سیستم های هر شخص متناسب است بر روی سایت طراحی شده توسط همین کمپانی قرار می گیرد .

در واقع پشتیبانی حرفه ای که دل درباره فناوری اطلاعات در اختیار ما قرار می دهد یکی از معتمد ترین برنامه های پشتیبانی محسوب می شود که در ایران نیز قابل استفاده هستند و اما این در حالی است که برای دانلود فریمورک و یا به روزرسانی های مناسب برای سرورهای برند اچ پی لازم است که قرار داد پشتیبانی اخذ شود و نه تنها این موضوع برای ما هزینه بر است بلکه ممکن است که این شرایط برای استفاده در ایران نیز سخت تر باشد .

ممکن است وب سایتی برای  دست یابی به سایر اطلاعات و یا حتی پشتیبانی برای سرور های اچ پی موجود باشد و حتی به عنوان منبع دقیق و با دانش فنی بالا در اختیار افراد قرار گیرد، اما در کل برای کسانی که دانش کافی ندارند دسترسی به آن کمی دشوار به نظر می رسد .

در کل پشتیبانی 24 ساعته ای که HP با داشتن منبعی آزاد برای گسترش کسب و کار ها در اختیار ما می گذارد به نظارت روی عملیات روزانه در حوزه فناوری اطلاعات کمک شایانی می کند اما ممکن است استفاده از این مسیر کمی سخت تلقی شود .

پس در نهایت می توان این نتیجه را گرفت که به دلیل دسترسی رایگان  و به نسبت آسان تر برند دل در این زمینه و نیز دسترسی بدون محدودیت آن در ایران ، از لحاظ پشتیبانی سرور ، برند دل برتری را شامل می شود .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ مصرف برق

 

میزان برق مصرفی هر سرور برای کاربران دارای اهمیت است ، چرا که دانستن این میزان به برآورد هزینه سالیانه ما کمک می کند و می توان مقدار آن را به صورت نسبی تخمین زد .

نکته دیگر درباره میزان مصرف برق آن است که علاوه بر برند سرور مورد استفاده ، کانفیگ سرور هم برای ما حائز اهمیت است چرا که تعداد هارد و یا رم و همچنین تعداد و نوع پردازنده هایی که به کار گرفته می شود نیز بر روی برق مصرف شده تاثیر گذار خواهد بود .

برند دل کنترل میزان برق مصرفی را به صورت کامل ارائه داده و از سرور های انفرادی گرفته تا سرور های از نوع Blade تحت کنترل کامل کاربر هستند .

این مدیریت آزادانه power در برند DELL نه تنها برای سرور ها بلکه برای تیغه ها و راهرو ها و هم چنین کل اتاق سرور صدق می کند و علاوه بر اولویت بندی ، کنترل کامل را پیش روی ما می گذارد .

در عین حال از آن جایی که سرور های برند اچ پی همواره به دنبال به روز ترین و جدید ترین شیوه در حوزه فناوری هستند ، قدرتمند ترین power management را به کاربران عرضه کرده و به موجب همین تکنولوژی قادر بر آن بوده تا قدرت تغذیه را تا چیزی حدود چهل درصد افزایش دهد .

بسته به نوع فعالیتی که دنبال می کنیم میان این دو برند مشهور می توان به متناسب ترین آن برای استفاده در کسب و کار پرداخت ، پس نمی توان به یک برند نسبت به دیگری برتری داد .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ بازدهی

هر دو این برند ها با عرضه محصولات به روز تر و گسترش تکنولوژی به اصلاح هر گونه کاستی در سرور های خود پرداختند و کارایی خود را بهبود بخشیده‌اند .

به طور مثال سرور های dell با عرضه مدل های جدید تر و در پی بهبود میزان بازدهی محصولاتش ، چیزی حدود 25 درصد میزان مصرف انرژی را کاهش داده و به دنبال همین موضوع معادل سه برابر کارایی را در مقایسه با نسل های پیشینش ارائه می دهند اما با وجود تلاش های بسیار برای ارتقا به سطح قدرت شرکت اچ پی نمی رسند .

در طرف دیگر ، سرور های برند اچ پی در طراحی خود و در مدل هایی که به بازار مصرفی ارائه کردند با energy star مشارکت داشته و به همین دلیل با کاهش میزان مصرف انرژی که از خود نشان داده اند ، بسیار کار آمد به نظر می رسند .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ نحوه کارکرد سرور

برند دل انتخاب های گسترده ای از سرور ها با قابلیت ساپورت حجم زیادی از فعالیت کاری را در اختیار کاربران قرار می دهد و با رشد هر کسب و کاری نیز،  در همان راستا رشد خواهد کرد و با محافظت از داده ها امنیت بالایی در طی استفاده از آن ها ارائه می دهند . این در حالی است که معمولا برای توسعه و یا پاسخ گویی نیاز کسب و کار های نوپا و کوچک از سرور های برند اچ پی استفاده می شود چرا که این سرورها مطلوب ترین عملکرد در مدیریت و یا مالکیت را در اختیار ما قرار می دهند و با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن ، عملکرد و مقیاس را با استفاده از فناوری مجازی سازی به حداکثر می رسانند . در اکثر مواقع استقرار اداری زیر ساخت فناوری اطلاعات توسط سرور های اچ پی ، با سرعت بالا انجام می پذیرد و به هنگام استفاده از سرور های این برند هر نوع فعالیتی با امنیت بالا در کنار ذخیره سازی و پشتیبانی از داده و اطلاعات صورت می پذیرد .

مقایسه سرور DELL  و HP از لحاظ نحوه دسترسی به قطعات در صورت نیاز تعویض

 

این طور می توان گفت که یکی از ویژگی هایی که سرورهای برند اچ پی را از سایر برند های دیگر متمایز می سازد داشتن تکنولوژی Ilo است که در حقیقت این وظیفه را بر عهده دارد تا پیش از بروز خطا و از بین رفتن و یا معیوب شدن هر قطعه ای از سرور ، به ادمین هشدار داده و این خطا را گزارش دهد که همین نکته موجب می شود تا ادمین به دنبال چاره برای اصلاح ایراد باشد و به همین دلیل می توان گفت که رفع خطا و Down time و نیز دسترسی پذیری ، به واسطه همین تکنولوژی به حداقل میزان خود می رسد .

این در حالی است که سرور های برند دل از این تکنولوژی بهره مند نبوده و همین نکته ممکن است کاربر را از عیب رخ داده در سیستم آگاه نساخته و دیر فهمیدن این موضوع موجب شود که سایر قطعات دیگر سرور نیز دچار ایراد شده و معیوب شوند .

هم چنین قطعات استوک و یا دست دوم مورد نیاز سرور های اچ پی در بازار مصرفی فراهم است و می توان در صورت بروز مشکل ، آن ها را به کار گرفت و مدت ها از آن استفاده کرد و حتی یافتن آن ها نه تنها هزینه کمتری برای ما به دنبال دارد بلکه راحت تر نیز تهیه می شود .

کدام یک در ایران پر استفاده تر است

به صورت کلی محصولات هر دو برند از محبوبیت و شهرت بسیار بالایی میان کاربران برخوردارند و در نمودار بررسی شده توسط متخصصین ، سرورهای دل شناخته شده و بسیار محبوب بوده و رتبه بعد آن به سرورها و محصولات کمپانی اچ پی تعلق دارد .

این در حالی است که به نام ترین و شناخته شده ترین برند مورد استفاده در ایران ، اچ پی شمرده می شود و حتی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین سرور ها در بازار مصرفی یعنی مدل dl380 متعلق به برند اچ پی است و از همین موضوع می توان برداشت کرد که از برند اچ پی در ایران استقبال بیشتری شده و اکثر اوقات در استفاده عموم قرار می گیرد .

نحوه خرید سرور

سرور های برند hp با داشتن قابلیت های گسترده و در اختیار قرار دادن ورودی و خروجی ها متفاوت و پشتیبانی از هوش مصنوعی و داشتن ابر اختصاصی و … تمام تلاش خود را کرده اند تا پروژه های مشاغل مختلف را با راه حل های منعطفی حل کنند و از سوی دیگر سرورهای عرضه شده توسط برند اچ پی با بازدهی و کارایی بالا و طول عمری حداقل 10 ساله ، پردازش محاسبات با داده های سنگین در کنار عملکرد عالی و ظرفیت بالای ذخیره سازی داده ها و همچنین با قابلیت اطمینان و ویژگی مقیاس پذیری که دارند ، گزینه کاملا مناسبی جهت شروع و ارتقا هر نوع کسب و کاری هستند.

در نهایت همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، از آن جایی که هر دو برند به صورت تقریبی از لحاظ قیمت و ساختار و کیفیت و قابلیت اطمینان ، تفاوت های آن چنانی با یک دیگر ندارند.

سخن پایانی

 هر کاربر بسته به نوع فعالیتی که این سرور را در آن به کار می گیرد دید متفاوتی درباره برتری های یک برند نسبت به دیگری دارد ؛ به صورت قاطع نمی توان نظری کلی درباره تمامی محصولات و سرور های یک کمپانی داد ، پس بسته به نیاز و کسب و کاری که سرور در آن به کار گرفته می شود به صورت موردی می توان به مقایسه و ارزیابی محصول پرداخت تا در نهایت بهترین کالا را برای استفاده خود بیابیم ؛ در نتیجه کاربران قادرند تا انتخاب سروری متناسب با فعالیت مورد نظرشان را به مشاوران ما بسپارند .

امیدوارم این مقاله نظر شما کاربران عزیز را به خود جلب کرده باشد. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. منتظر نظرات و سوالات شما عزیزان در قسمت دیدگاه هستیم.

منبع: https://tshfidar.com

بررسی خانه های هوشمند امروزی

۱۴ بازديد

بررسی خانه های هوشمند امروزی

شاید این روز ها عبارت (( خانه هوشمند )) زیاد به گوشتان رسیده باشد. اما در دنیایی که تکنولوژی هر روز در آن بیش از روز قبل پیشرفت می کند، خانه ی هوشمند به چه معناست؟

زمانی که می خواهیم تعریفی از خانه ی هوشمند ارائه کنیم سه موضوع بیش از دیگر موضوعات اهمیت می یابند. اولین موضوع که سبب می شود جامعه ی جهانی ایده ی هوشمند سازی را بپذیرد و طرفداران آن روز به روز بیشتر شوند، امکان صرفه جویی در انرژی از این طریق است. همان طور که می دانید استفاده از انرژی های تجدید ناپذیر مانند سوخت های فسیلی سبب ایجاد آلودگی و آسیب رسیدن به محیط زیست می شود، از طرفی منابع این انرژی ها در جهان محدود است و بلاخره روزی به پایان می رسد. هوشمند سازی خانه ها توانسته در کاهش مصرف انرژی های تجدید ناپذیر سهم چشم گیری داشته باشد و این به معنی کمک کردن به محیط زیست خواهد بود.

از سوی دیگر، امروزه شاهد تغییر سبک زندگی انسان ها نسبت به گذشته هستیم، مشکلات اقتصادی سبب می شود که افراد بیشتر زمان روز خود را صرف کار کردن کنند و شلوغی شهر ها نیز زمان بسیاری را در حین حمل و نقل درون شهری تلف می کند، به همین خاطر افراد برای بسیاری از فعالیت های روزانه ی خود وقت کم می آورند. در ایده ی خانه ی هوشمند شرکت های فعال در حوزه ی تکنولوژی دستگاه هایی را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند که نه تنها کار ها را راحت تر و در زمان کوتاه تری انجام دهند بلکه امکان کنترل کردن آن ها از راه دور را نیز فراهم باشد.

مسئله ی سوم که اهمیت آن در دنیای امروز بسیار پر رنگ شده است، تامین امنیت کاربران خواهد بود. برخی از دستگاه هایی که در حوزه خانه هوشمند تولید می شوند توانسته اند با ایجاد امکان نظارت و کنترل از راه دور امنیت را برای افرادی که مدت زیادی در خانه نیستند، در طول روز یا شب اتومبیل خود را در خیابان پارک می کنند و یا افرادی که نگران نگهداری اشیاء ارزشمند خود هستند، تامین کند.

پس تا این جا پی بردیم که خانه هوشمند به معنی استفاده از مجموعه ای از تکنولوژی های روز برای سهولت انجام امور روزانه است، البته زمانی که حرف از تکنولوژی می شود مسلما منظور تنها دستگاه های گوناگون نیست بلکه برنامه ها و نرم افزار های مخصوص این حوزه را نیز باید مد نظر قرار داد.

خانه هوشمند شیائومی

اگر قدری برند شیائومی را بشناسید حتما می دانید که این شرکت چینی امروزه یکی از بزرگ ترین تولید کننده های جهان است. شیائومی در حوزه های مختلفی چون: گوشی هوشمند، ابزار و تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی، خانه هوشمند، سبک زندگی، ورزش و سلامتی و ... فعال است و هر روز محصولات جدیدی را در هر یک از این لاین ها روانه ی بازار می کند.

اگر محصولات شیائومی را بهتر بررسی کنیم متوجه می شویم که این کمپانی برای حوزه ی تکنولوژی اهمیت خاصی قائل است و دستگاه های هوشمند بسیاری را نیز روانه ی بازار کرده است. اگر خانه ی هوشمندی را تصور کنیم که با محصولات شیائومی پر شده است، در آشپزخانه آن می توان انواع لوازم خانگی هوشمند مانند پلوپز، آبمیوه گیری، کتری، قهوه ساز و .... را پیدا کرد که به راحتی به اپلیکیشن مخصوصی متصل شده وکاربر می تواند زمان و مدت استفاده از دستگاه را برنامه ریزی کند. برای نظافت خانه جارو رباتی هایی ساخته شده اند که می توانند نقشه ی خانه را اسکن کرده و عملیات طی کشی و جارو کشی را در مدت زمان اندکی بدون دخالت دست انجام دهند.

افراد می توانند از سنسور ها و لامپ هوشمند نیز استفاده کنند. لامپ هوشمند امکان تنظیم نور  با دمای رنگ و شدت های مختلف را فراهم می کند، حتی برخی از نمونه ها امکان استفاده از رقص نور هم گام با نوت های موسیقی در حال پخش را نیز برای کاربران فراهم می کنند. از دیگر محصولات شیائومی در لاین خانه ی هوشمند می توان کیت های هوشمند سازی خانه، کلید و پریز هوشمند، دستگاه تصفیه آب و هوا و بسیاری از محصولات متنوع دیگر را نام برد.

جالب است بدانید که محصولات نام برده شده در مدل هایی با امکانات گوناگون و برچسب های قیمتی مختلف به بازار عرضه شده اند که کاربران با بودجه های متنوع بتوانند کالای مناسب خود را در میان آن ها پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم چند لامپ هوشمند شیائومی که فروش بالایی داشته اند را معرفی کرده و مهم ترین ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

لامپ هوشمند شیائومی مدل Yeelight 1Se

شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که تفاوت یک لامپ هوشمند با لامپ های حبابی معمولی چیست؟ پیش از این که به سراغ معرفی دیگر ویژگی های این لامپ جذاب برویم بهتر است به طول عمر آن اشاره کنیم. عمر این لامپ هوشمند چیزی حدود 25000 ساعت است که در همین ابتدای راه مشخص می کند اصلا قابل مقایسه با یک لامپ معمولی نخواهد بود.

لامپ هوشمند شیائومی مدل Yeelight 1Se در عین این که روشنایی بسیار مطلوب 650 لومن را در حالت حداکثری تولید می کند، در دسته ی لامپ های کم مصرف قرار دارد، پس هنگام استفاده از این لامپ نیازی نیست نگران قبض برقتان باشید.

کاربران می توانند دمای رنگی لامپ را مطابق سلیقه و محیطی که در آن استفاده می شود تغییر دهند، امکان سرد و گرم کردن رنگ ها نیز وجود دارد. علاوه بر این ویژگی جذاب، شدت نور نیز قابل کنترل است، در واقع کاربر می تواند شدت نور را در ساعت اولیه شب بیشتر و نزدیک به خواب کمتر کند.

این لامپ هوشمند به گوشی هوشمند متصل می شود و افراد می توانند برنامه ای برای تنظیم شدت و دمای رنگ نور تعیین کنند تا نور در بازه های زمانی متفاوت، کیفیت متفاوتی داشته باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به امکان استفاده از دستیار صوتی اشاره کرد که امکان کنترل لامپ با فرمان های صوتی را ایجاد می کند، همچنین هم گام سازی نور لامپ با ریتم موسیقی از ویژگی هایی است که سبب می شود این محصول شیائومی در مهمانی ها و مناسب های ویژه هم کاربرد داشته باشد.

لامپ هوشمند شیائومی مدل Colorful Yeelight bulb

این لامپ LED با ظاهری متفاوت  از لامپ های معمولی تولید شده است و بدنه ی پایینی لامپ از پلاستیک طوسی رنگ با کیفیتی ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر خط و خش و حرارت دارد. رنگ طوسی نقره ای آن نیز ظاهر مدرنی به محصول می دهد که در زیبایی فضا  تاثیر بسزایی دارد.

این لامپ LED مانند نمونه ی قبلی طول عمر زیادی دارد و در یک استفاده ی معمول در شبانه روز می تواند چیزی حدود 11 سال عمر کند که عدد قابل توجهی است. یکی از ویژگی های جذاب آن پشتیبانی از پخش 16 میلیون رنگ است که می تواند مخاطبان را شگفت زده کند.

امکان تنظیم شدت نور و دمای رنگی در این محصول نیز وجود دارد علاوه بر این ها نور تولید شده توسط این لامپ هوشمند باعث خیرگی چشم نخواهد شد.

امکان کنترل کردن حالت های مختلف این لامپ نیز مانند دیگر محصولات شیائومی با استفاده از اپلیکیشن Mi home فراهم شده است.

 

https://diigo.com/0t0lws

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/709840a8cf2

https://www.pearltrees.com/newegit1/articles-only/id67258288/item526226845

https://www.notion.so/50af3b0c09e34d2a8157c0579d821b01?pvs=4

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2023/6/-/2496195

https://penzu.com/p/bf37d56f

https://writeupcafe.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://all4webs.com/lalavo40/jfkglduyel38.htm?55674=64674

https://webyourself.eu/blogs/162967/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2023/06/24/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://biiut.com/read-blog/1273

 

 

 

لگو برای دختران چیست؟

۸ بازديد

خرید لگو دخترانه

لگوهای دخترانه قطعات کوچک و رنگارنگی هستند که بچه ها می توانند آنها را کنار هم قرار دهند تا شخصیت ها یا وسایل مورد علاقه خود را بسازند. اسباب بازی های لگو برای دختران از شاهزاده خانم های دیزنی و دیگر شخصیت های محبوب در بین دختران الهام گرفته شده است. بازی با لگوهای مختلف دخترانه برای دختر بچه ها بسیار سرگرم کننده و جالب است، زیرا آنها می توانند شخصیت های مورد علاقه خود را با دستان خود بسازند و هر بار که آنها را از بین می برند، می توانند دوباره آنها را بسازند. این کار را بارها انجام دهید.

سایت بارلی توی دارای انواع اسباب بازی های لگو دخترانه در طرح ها و قیمت ها و مدل های مختلف می باشد که اگر پسر دارید و قصد خرید لگو برای پسر خود را دارید می توانید به قسمت مربوطه مراجعه نمایید. در منوی سایت، لگو مناسب پسرتان را بخرید.

لگو برای دختران چیست؟

رکوردهای زیبا و دختران جدید ارائه شده در سایت بارلی توی اسباب بازی های ساختنی لگو هستند که با روحیه دختربچه ها ساخته شده و برای نیازهای آنها ساخته شده است. اکثر مردم فکر می کنند که لگو فقط برای پسران ساخته شده است، اجازه دهید به شما بگوییم که این ایده کاملا اشتباه است، این اسباب بازی هم برای پسران و هم برای دختران طراحی شده است. تفاوت آنها در این است که اسباب بازی های لگو دخترانه ساخت شرکت لگو و نیاز آنهاست.

کودکان معمولاً سعی می کنند از رفتار بزرگسالان یا عزیزان تقلید کنند. کیف های آرایش لگو یا لوازم خانگی نیز بر اساس آن ساخته شده اند. فروشگاه اسباب بازی جو دارای انواع مدل های لگو دخترانه در انواع و رنگ های مختلف دخترانه می باشد. لگو دخترانه موجود در این مجموعه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی از قیمت مناسب و کیفیت بالاتری برخوردار است.

قیمت لگو دخترانه

بارلی توی سرزمین جذاب ترین مدل های لگو دخترانه، بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده برای دختران است. شما انواع لگو دخترانه جدید را می توانید در این مجموعه با بهترین قیمت تهیه کنید. قیمت لگو دخترانه در این مجموعه به دلیل تنوع محصولات بسیار متغیر است و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، دخترانه لگو درست کنید.

تفاوت اصلی در هزینه لگو دخترانه به تعداد اجزای محصولات اسباب بازی لگو دخترانه مربوط می شود. اسباب بازی های لگو دخترانه در این فروشگاه از مدل های مختلفی مانند کابین جنگلی لگو، پرنسس لگو، ساختمان شهر لگو، پرنسس لگو، لگو سیندرلا و شخصیت های ابرقهرمانی از فیلم ها و سریال ها تشکیل شده است.

خرید آنلاین لگو دخترانه

همانطور که می دانید امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین فعالیت می کنند و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. همین امر باعث شده تا فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه فروش لگو فعالیت کنند. بنابراین این فرصت برای خرید آنلاین لگو دخترانه در اختیار شما قرار گرفته است. در واقع خرید آنلاین لگو دخترانه می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین چیز این است که شما مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید و تنها با چند کلیک ساده می توانید مدل های لگو دخترانه را برای دختران زیبا خریداری کنید. همچنین با وجود فروشگاه اینترنتی دخترانه لگو، این قابلیت به شما این امکان را می دهد که مدل های مختلف را بررسی کرده و قیمت هر کدام را با هم مقایسه کنید و در نهایت مطابق با سلیقه فرزندان خود خرید کنید.

لگو ارزان برای دختران

اگر دختر دارید و عاشق بازی با لگوهای دخترانه هستید، بهتر است این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید. برندهایی مانند لگو، اولین تولید کننده این اسباب بازی، لگوهای گران تری را نسبت به سایر برندها عرضه می کنند. این امر باعث شده است که بسیاری از والدین نتوانند لگوهای گران قیمت بخرند و به دنبال لگوهای ارزان قیمت دخترانه باشند. اگر به دلایلی نمی توانید لگوهای دخترانه از برندهای معروف بخرید، نگران نباشید.

لگوهای دخترانه ارزان زیادی در بازار وجود دارند که می توانند نیازهای فرزندان شما را برطرف کنند. به عنوان مثال لگوهای دخترانه ساخت برندهای چینی در مقایسه با برندهای اروپایی قیمت کمتری دارند. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که لگوهای ارزان‌تر کیفیت پایین‌تری دارند. یعنی نباید از آنها انتظار عمر طولانی داشته باشید. برخی از نمونه های بی کیفیت ممکن است پس از مدتی بشکنند و بشکنند.

ساخت لگو برای دختران

ساخت لگو دخترانه یکی از انواع اسباب بازی های لگو می باشد. کیت های لگو دخترانه متنوعی وجود دارد و فرزند شما در انتخاب خود محدودیتی نخواهد داشت. همچنین خرید لگو برای دختربچه ها مزایای زیادی برای آنها خواهد داشت. بزرگترین مزیت استفاده و بازی با آنها این است که دختر شما برای به دست آوردن شکل نهایی و دلخواه لگو راه های مختلفی را امتحان می کند. این او را مجبور به نوآوری و ایجاد راه حل های جدید می کند.

علاوه بر این، بازی با لگوهای ساخته شده توسط دختران باعث تمرکز و توجه بیشتر پسرها می شود. چون تکه های آجر را هر بار با دقت بیشتری کنار هم می چینند. آنها با بازی با لگوهای دخترانه یاد می گیرند که مراحل رسیدن به هدف نهایی خود را طی کنند و پس از هر شکست ناامید نشوند. همچنین اگر به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنند، مهارت های اجتماعی آن ها بهبود می یابد.

امکانات بازی کودکان با لگو برای دختران

- بازی لگو یک سرگرمی است که کودکان دوست دارند با والدین خود در گروه های دوستانه یا جمع های خانوادگی انجام دهند. در نتیجه ورزش های گروهی، کودکان کار گروهی را یاد می گیرند که مفهوم مهمی برای کودکان است.

- تقویت خلاقیت و رشد دهان و دندان کودکان یکی از مهمترین مزیت های بازی های فکری مانند لگو است. لگوهای دخترانه در اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف فضای بی پایانی را برای تفکر و تخیل کودک فراهم می کنند.

- با خرید لگوهای کوچک یا بزرگ دخترانه و بازی با این لگوها، کودکان به حل مشکلات مختلف و تقویت مهارت های مختلف فرزندتان تشویق می شوند.

- با خرید آنلاین لگوهای دخترانه، محیطی ایجاد می کنید تا فرزندان خود را تشویق کنید تا روابط شادی با سایر همسالان خود ایجاد کنند. همچنین بازی با لگو یک راه درمانی برای کاهش استرس و تنش است.

- لگوها به کودکان انگیزه می دهند تا در همه زمینه ها به تلاش خود ادامه دهند و هرگز تسلیم نشوند. باعث ایجاد صبر و تقویت شخصیت کودک در حین آماده شدن برای آینده می شود.